"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

نمیشه ازش گذشت.............



ای بابا،نمیشه ازش گذشت،...............

بیخیال،عشقه دیگه...........

درون:کدوم عشق باو،اینا همش چرته،هوسه

به خدا فرق هوس رو با چیزای دیگه میفهمم.................

وقتی هوس میاد سراغم یه جوری میشم،ولی وقتی با اونم اونجوری نمیشم،فهمیدی؟!

درون:نه

خودمم نفهمیدم

درون:بمیر باو،یه روز میرسه.............

یه روز میرسه که چی ها؟!

درون:هیچی،بیخیال،الان منو میکشی................

خب حقته دیگه،حرفه مفت میزنی،مگه تو درون من نیستی؟!

درون:خب که چی؟!

خب باید بدونی از ته دل دوسش دارم و عاشقشم دیگه......................

درون:باشه،روش تحقیق میکنم..........

بیخیال،هر وقت این عکس رو میبینم یادش میفتم،هم رو گوشیمه،هم رو دسکتاپ..................

خدا..............

درون:چته باوووووو...............

هیچی،میخواستم بگم،خدایا همین یه بار عاشق میشم به خدا.................

درون:باشه دیگه،بسه،ببند اون غار رو،سیگارت رو بکش،برو بگیر کپه مرگت رو بذار.................

سینوس

بعضی موقع ها،نه،در همه مواقع دارم فکر میکنم رابطه من و تو عین نمودار سینوس میمونه،هِی با هم خوب میشیم،هِی بد میشیم...............


پپینک فلوید

زیاد موزیک خارجی گوش نمیدم،اما تو فاز غم که باشی،پینک فلوید با سبکه اسپیس راک و سایکدلیک بسیار میچسبه................

دمه سید برت گرم که همچین گروهی راه انداخت................

عشق است Another Brick In The Wall..................



یه نخ به عشق همه اونایی که با هنر به مردم حال میدن....................

اینروزها زندگی ام شده مثل فیلم های نوآر در عین تاریکی رنگارنگ،جذاب و دلبر از دور،خسته کننده از نزدیک...................

محمد خان،28/3...........

و تو هنوز نیامدی................................

خدائیش بسه.............

خدائیش بسه دیگه،دارم میمیرم...............


برگرد دیگه نامرد،فقط تو میتونی حالمو خوب کنی.....................

درگیری

با خودم درگیرم عجیب،بعضی موقع ها به فکرایی میاد تو سرم که خودم از داشتن همچین فکرایی شرمم میشه................

نمیدونم..............

دیوونه شدم............................


یه نخ برا باز شدن فکر،دارم میمیرم........................

درون و برون

نمیدونم چرا هیچ وقت،یعنی واقعا هیچ وقت نتونستم درون خودم رو بروز بدم..............

مثل الان که خیلی قاطیم،از هر لحاظ،اما وقتی میرم تو جمع عین این آدما که قرص شادی آور خوردن میگم و میخندم.............

مشکل از منه یا درونم خراب نیست یا همه اینطورین؟!

چِت کردیم خلاصه.................


بیخیال...........

نخ آخر امروز دارم میکشم،بر خلاف هر شب،امشب خیلی خوابم میاد..................

TRUST

میگن اعتماد عین یه کاغذ میمونه،اگه مچاله بشه،دیگه به حالت اولش برنمیگرده................


برو عزیزم،من اون روزاتو رو بخشیدم..............



یه نخ به سلامتیه همه تک پرهای عالم...................

درد

سرم بد جوری درد میکنه،یه هفتس خوب نمیشه..............


یه نخ به......

نه،ولش کن،شاید سردردم رو بدتر کنه..................

چَکار مَکِنی؟!

تا حالا توجه کردید صحبت کردن با لهجه افغانی چه حالی میده؟!

مثلا یکی بهت زنگ میزنه تا گوشی رو ورمیداری بگی چَکار مَکِنی؟!


کلا به من خیلی حال میده،شما رو نمیدونم...........




پ.ن:من نه خیلی افغانی ها رو دوست دارم و نه ازشون بدم میاد................


یه نخ به سلامتیه همه آدمای زحمتمکش،به خصوص اونایی که درد غربت و مهاجرت رو کشیدن..............