"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

خدمت مقدس سربازی در فرماندهی هوایی شهید خضرایی

اون روزایی که این وبلاگ رو تازه راه اندازی کرده بودم، یعنی اوایل سال 91 هنوز حتی وارد دانشکده هم نشده بودم. پیش دانشگاهی رو داشتم تموم میکردم و حس غریبی داشتم، حس انتظار برای دنیای ناشناخته دانشگاه. حالا بعد از گذشت 5 سال از اون روزا و تقریبا یک سال از تموم شدن تحصیل من در مقطع کارشناسی، به سراغ یکی دیگه از غول آخرهای زندگیم اومدم و باز هم همون حس رو دارم تجربه میکنم ولی ایندفعه آشناتر. حالا به لطف اینترنت و خیلی از فروم ها با حال و هوای پادگانی که تا چند روز دیگه قرار واردش بشم خیلی آشناترم. پادگان شهید خضرایی واقع در خیابان دماوند تهران که یکی از پرترافیک ترین خیابون های تهران هستش.

یک تیرماه 96 اولین روز دوره‌ی ضرورت خدمت نظام وظیفه من خواهد بود و امیدوارم همونطور که در این سالها یادگرفتم از کوچکترین اتفاقات برای خودم تجربه بسازم، این بار هم از این دوره جدید زندگیم تجربه خوبی کسب کنم.



سـیگاریـــ نــوشـت: سعی میکنم در روزهای آینده تجربیات خودم از این دوره رو در نیروی هوایی در اینجا به اشتراک بذارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد