"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

جز تو

کوچه ها را گشتم..........................

بازارها را گشتم...............

مسجدها را گشتم..................


دیـــدم،

هـیــچ کـســ بـه تـصــویـره عــــشــــــقـــــ در ذهـنـم شـبیــه نـیســتـــــــــــــ


جز تو........

NOW,YOU ARE DIVERT

سلام زندگی جون،فقط میخواستم یه چیزی رو بهت بگم،شما دیگه الان دایـــــورتــــــ تشریف دارید،بد هم دایورت هستید،دیگه هیچ چیزی واسم مهم نیست،نه درس،نه دانشگاه،نه خونواده،هیچ چیزی................

شاید زدم،خدا رو چه دیدی؟!!

لبه تیغ

بی تو دیشب از اون کوچه گذشتم،هنوزم اون ماشینه اونجا بود،اون ساختمونه هم ساختش تموم شده بود،دیگه فکر نکنم کارگری باشه که بتونه ما رو ببینه،پس بیا بریم دوباره همونجا...............




پ.ن:زندگیم رو لبه تیغه...................................

پ.ن2:راست گفتم.......

پ.ن3:

                  وقتی ترسی تو دلم نیست چرا سکوت کنم

                                           من به قله نرسیدم که بخوام سقوط کنم

بیا بخوابیم

این روزا شدم لالایی خونه محله،همرو نصیحت میکنم،یکی نیست بگه بابا جون تو اول برو خودتو درست کن،بعد مردمو نصیحت کن انگل اجتماع.....................

کلا خوب لالایی میخونم،ولی خوابم نمیبره....................


پ.ن:اینروزا یه کتاب میخونم به اسم مرگ بازی چندتا داستانه کوتاهه،نوشته پدرام رضایی زاده،خیلی خوبه..................

جا سیگاری

جدیدا دیگه با جا سیگاری حال نمیکنم،لذت سیگار کشیدن به پرت کردنه خاکه سیگاره،الان دیگه میریزم روی موکت اتاقم....................



خدا رو شکر همیشه دره اتاقم قفله،وگرنه کشته میشدم

گیم

THis iS gAMe



قول میدم تا آخره عمرم به خودم نگم گیمر،واقعا اینو دیدم دپرس بودم دپرستر شدم،اصلا از زندگی ناامید شدم....................

نائب

هر شب به جای تو از سیگارم لب میگیرم،چه جانانه از عمر مایه میگذارد برای لذته من.................

عشق است سیگارم که جای تو را پر میکند برایم.....................

حالمان به هم خورد

تا حالا شده از شدته لوس بودنه یه نفر،وبلاگه یه نفر،حالتون به هم بخوره؟!

طرزه حرف زدنش عین بچه های 6 ساله میمونه به خدا

اینطوری رفتم تو


اینطوری داشتم نگاه میکردم


و بالاخره اینجوری اومدم بیرون


پ.ن:از درس خسته شدم.

پ.ن2:موهام شده شبیه لونه کلاغ،نمیدونم بذارم بلند بشه یا کوتاه کنم،بر سره بزرگترین 2 راهیه زندگیم قرار گرفتم

پ.ن3:در 15 روزه گذشته به اندازه تمام عمرم شارژ مصرف کردم،خوب شد خطه 12 رو دادیم رفت،وگرنه میلیونی باید قبض میدادیم،از شارژه رایگان استقبال میشه

خدمد

شکمــه دختره همسایه برای دومین بار اومد جولو،من هنوز دارم پست میدم...........


علی نقی از شازنده اراک

سره پست،پادگانه جلفا


خدائیش این جمله اِنده دپ بودنه یه نفر رو بیان میکنه،کلا سربازی چیزه مزخرفیه،من از همینجا اعلام میکنم تمام راههای موجود برای پیچاندن سر بازی رو امتحان خواهم کرد،نقطه.

My Status

وضعه زندگیه من تو این روزا این شکلیه :





آره دیگه خلاصه،البته کچل نیستما؟!


تا چند وقت پیش خودم از آدمایی که دپرس بودن یا ادا دپرس ها رو در میآووردن حالم به هم میخورد،حالا خودم اینطوری شدم،چِت کردیم،چِت...................