"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

عشق است،اسم تو...

اسم تو نجانم داد از دامن تاریکی................

                                               شب عطر گل آوورده،یعنی که تو نزدیکی....................

ازم عبور میکنی...

به من نگاه کن برو،فاصله باورم بشه................

                                        در انتظار بودنت عذاب آخرم بشه....................




سـیگاریـــ نــوشـت:

قبلا هم گفتم،جدا موندن از کسی که دوسش داری،فرقی با مردن نداره..................

ها؟!

دلم واسه اینجا تنگ شده بود،خیلی زیاد،با اینکه خیلی وقت نیست اینجا رو دارم اما نوشتن توش یه حس خوبی بهم میده...................

این چند وقت حالم بد بود،منتظر بودم یه خرده بهتر بشم تا دوباره بیام اینجا،تا دیگه نوشتهام به قول یکی از دوستام سیاه نباشه،الان احساس بهتری دارم،عین آدمای مست شدم،دیگه زیاد به چیزی فکر نمیکنم،خیلی خوبه....................

امیدوارم بهتر بشم...........