"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

امشب

امشب برای خودم لالایی خواهم گفت تا خوابم ببرد.
برای آن همه دوست داشتنم. برای آن همه عاشق بودنم. برای آن همه خورد شدن و دم نزدنم.
می خوابم تا خوابت را ببینم. تا خواب رقصیدنت را ببینم، تا خواب بوسه زدن بر لبهای گرم تابستانی ات را ببینم.
می خوابم تا وقتی بیدار شدم بدانم که هنوز عاشقم و هنوز تو را خواهم دید و خواهم ستود.
لالایی را خودم می خوانم تا با صدای خودم به خواب خوش دوست داشتنت خلسه کنم.


سـیگاریـــ نــوشـت:

از دوست عزیزم وحــــیـــد

ربطی نداره............

حتی اگه سم هم از دسته تو بگیرم برام شیرینه......................