"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

"تــراوشـاتـهــــ ذهـنِ مـــسمـومِ یـه سـیـگــــاریــــــ"

به یه نفر گفتن اگه بگن هر چی بگی بهت میدیم چی میخوای؟؟!!،گفت:فــقـط یـه نــخ ســیـگــــار

گیم

THis iS gAMe



قول میدم تا آخره عمرم به خودم نگم گیمر،واقعا اینو دیدم دپرس بودم دپرستر شدم،اصلا از زندگی ناامید شدم....................

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطیـــ ــــــــ ـــــما.ص 24 - تیر‌ماه - 1391 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.hi2bye.com

آهان این شد........
بازی.....بهتر از سیگاره.....
سیگار؟؟؟؟؟؟؟
داداش جون حیفی....حیفی......
فکر کنم دوستم فهیمه به اندازه ی کافی.......
بای تا های....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد